Informacija apie 01/07/2024 – 30/09/2025 vykdytą Erasmus+ projektą „Demokratiškumas ikimokykliniame ugdyme“
2025-09-18
Rugsėjo 17 dieną mokykloje vyko mokymai mokytojams „Edukacinės aplinkos ir patirtys Erasmus+
projekto „Demokratiškumas ikimokykliniame ugdyme” metu”, kurie yra ilgalaikės tęstinės
40 akad. val. kvalifikacijos tobulinimo programos „Pedagogų profesinių kompetencijų tobulinimas
bendradarbiaujant su socialiniais partneriais“ dalis. Mokymų metu aptarėme projekto sėkmes, dalinomės patirtimis, analizavome pasiektus rezultatus ir planavome demokratinių vertybių integravimą į tolimesnį ugdymo procesą.
2025-09-12
Paskutinį projekto mėnesį paskyrėme veiklų apibendrinimui:
Skaitykite plačiau: https://www.mazizingsneliai.lt/erasmus-pamokos-apie-demokratiskuma/
Šį straipsnį taip pat viešinome:
Šakių švietimo pagalbos tarnybos puslapyje:
Šakių metodinės tarybos socialinėje erdvėje:
https://www.facebook.com/groups/144362156165456
Švietimo bendruomenės, pedagogas.lt svetainėje:
https://www.pedagogas.lt/tinklarastis/straipsniai/erasmus-pamokos-apie-demokratiskuma-309
2025-07-01

Projektas „Demokratiškumas ikimokykliniame ugdyme“(projekto Nr. 2024-1-LT01-KA122-SCH-000220339) eina į pabaigą.
Ta proga mūsų socialinėje erdvėje skelbėme konkursą, kurio metu komentuodami ir rašydami, kad yra demokratiškumas, dalyviai galėjo laimėti pėdučių smeigtukus (galima buvo rinktis, ar aukso ar sidabro spalvos).
Sulaukėme štai kokių puikių komentarų apie demokratiškumą:
Demokratiškumas – tai kai girdi, gerbia nuomonę, vertina. Aplinka, kurioje vaikas gali rinktis veiklą, žaidimus, kuriuos žais ir draugus, su kuriais žais, kokias knygas skaitys.
Demokratiškumas – tai pagarba žmogaus teisėms, lygiateisiškumas ir galimybė visiems dalyvauti sprendimų priėmime. Tai reiškia laisvę, lygybę ir atsakomybę valdžioje.
Demokratiškumas – tai kai kiekvieno nuomonė svarbi ne tik suaugusio, bet ir vaiko, kai visi gali laisvai pasakyti, ką galvoja, ir kartu spręsti, kaip elgtis geriau.
Tai pagarba vieni kitiems ir galimybė rinktis bei būti išgirstam.
Demokratiškumas – vaikų, pedagogų ir tėvų santykius bei ugdymo procesą, grindžiamą pagarba, lygiaverčiu bendravimu, įtrauktimi ir galimybe vaikams dalyvauti sprendimų priėmime pagal jų amžių ir galimybes.
Svarbiausi principai:
- Vaiko balsas
- Lygiavertis bendravimas
- Konfliktų sprendimas taikiai
- Saviraiškos ir pasirinkimo laisvė
Lygybė ir laisvė.
Demokratiškumas- tai kaip piešti bendrą paveikslą: kiekvienas spalvina savo dalį, o kartu sukuriame grožį.
Demokratiškumas darželyje reiškia vaikų įtraukimą į sprendimų priėmimą, pagarba jų nuomonei bei teisių ir laisvių užtikrinimą ugdymo procese.
Maži žingsneliai į didelį pasaulį prasideda tada, kai vaikas jaučiasi svarbus. Demokratija – tai pagarba, bendrystė ir drąsa būti savimi.
Džiaugiamės, kad ugdome demokratines vertybes! Ačiū visiems dalyviams, kuriems visiems, padovanojome po smeigtuką.
2025-05-15
Gegužės 15 dieną Šakių Kultūros Centre organizavome demokratiškumo renginį visai bendruomenei, kurios metu skambėjo mokyklėlės himnas, priešmokyklinio ugdymo grupių vaikų dainos, šeimų pasirodymai, mokytojų daina ir grupės „Trys draugai“ šventinis koncertas.
Renginio akimirkos:
2025-04-22
Demokratija ir vėliavos! Plačiau, kaip grupių bendruomenės kūrė savo vėliavas, skaitykite:
2025-04-21
Viešinimo straipsnis pedagogas.lt platformoje:
https://www.pedagogas.lt/tinklarastis/straipsniai/tarptautiniai-kursai-europos-mokytojams-272?fbclid=IwY2xjawJ0EdpleHRuA2FlbQIxMQBicmlkETBuRGxTT21xcmVKRm5LcWRxAR5s0-16GBYbBKTlB0johBJfVHudfWMipP56eXpDlYeURvIbr6U-Z2JVVPvxyg_aem_juRi9sTEftrvAZ6ghPm3xA
2025-04-09
Erasmus+ kursai Protugalijoje.
https://www.mazizingsneliai.lt/tarptautiniai-kursai-europos-mokytojams/
Straipsnis taip pat viešintas mokyklos socialinėje erdvėje, Erasmus+ švietimo bendruomenė socialinėje erdvėje ir angliškas straipsnio vertimas viešintas Erasmus+ kindergartens socialinėje grupėje.
2025-03-31

2025-03-20
Demokratija ir mažieji ambasadoriai. Antrasis susitikimas.
Plačiau: https://www.mazizingsneliai.lt/antrasis-ambasadoriu-susitikimas/
2025-02-25
Antrasis darbo stebėjimo vizitas.
Viešinimo straipsnis pedagogas.lt tinklaraštyje:
Visa informacija, nuotraukos ir dalyvių patirtys:
Projekto Erasmus+ vizitas Tenerifėje „Green Village Montessori“ mokykloje
2025-02-13
Pirmasis Ambasadorių susitikimas. Kuriame demokratiją!
Plačiau:
2024-12-02
KAS SIEJA ŠAKIUS IR GOLDAPĄ?
Pirmojo mobilumo visas straipsnis –
https://www.mazizingsneliai.lt/kas-sieja-sakius-ir-goldapa/
Nuoroda į Erasmus+ Švietimo bendruomenės viešinimo straipsnį:
https://www.facebook.com/share/p/15Jg5WfKvW/
Apie vizitą žinią skleidė ir Goldapo savivaldybė: https://www.facebook.com/share/p/15MZQevWiq/
2024-11-20
sukurtas QR kodas Jus nukreips į šią svetainę, kurioje pristatomos visos Erasmus+ projekto „Demokratiškumas ikimokykliniame ugdyme“ veiklos

2024-11-14
Projekto kortelėhttps://erasmus-plus.ec.europa.eu/projects/search/details/2024-1-LT01-KA122-SCH-000220339
2024-05-21
Mokysimės apie demokratiškumą
2024-07-05
Patyriminio ugdymo lauke idėjų sėmėmės Malagoje

Birželio 24-28 dienomis Šakių ikimokyklinio ugdymo mokyklos „Maži žingsneliai“ direktoriaus pavaduotoja ugdymui Inga Sorakienė ir dvi ikimokyklinio ugdymo mokytojos Valda Stalioraitytė bei Odeta Sakalauskienė dalyvavo programos Erasmus+ 1 pagrindinio veiksmo projekto bendrojo ugdymo, profesinio mokymo, suaugusiųjų švietimo bei sporto srityje finansuoto projekto „Tvarumas ikimokykliniame ugdyme“ (projekto Nr. 2023-1-LT01-KA122-SCH-000126944) tarptautiniuose mokymosi kursuose „Outdoor education“ (vert. „Ugdymas lauke (kitoje erdvėje)“) Malagoje, Ispanijoje bei tobulino kompetencijas lauko pedagogikos ir tvarumo idėjų integravimo ugdymo procese srityse.
Mokymuose dalyvavo 19 dalyvių iš Italijos, Vengrijos, Slovėnijos ir Lietuvos. Kursų vadovė Ezgi Aktuna pažintį su mokymų dalyviais pradėjo „Make a Line“ žaidimais. Žaisminga veikla yra ne tik pagrindinis vaikystės malonumo elementas, bet ir moko vaikus bei pedagogus esminių gyvenimo įgūdžių: problemų sprendimo, komandinio darbo ir kūrybiškumo. Mokantis lauke gerėja vaikų elgesys, lauko erdvė motyvuoja mokytis, tyrinėti, o vaikai, kurie patiria ugdymosi sunkumų lauko aplinkoje, labiau atsiskleidžia. Mokymų metu dalyviai kartu su mokymų vadove modeliavo, planavo integruotas veiklos (kalbos, matematikos ir kt.) įvairiose lauko erdvėse, įtraukiant ir miesto žymius objektus bei įvairią gamtinę medžiagą randamą tiesiog toje vietoje, kur vykdoma veikla. Visi dalyviai išbandė, ką reiškia judrieji žaidimai lauke bei vaikščioti basomis, bet įsimintiniausia veikla netradicinėje aplinkoje – Malagos pilies matavimai pasirenkant objektą, kurio atžvilgiu bus fiksuojamas pilies dydis, tuo pačiu į veiklą integruojant kalbą (sukuriant poemą apie pilyje gyvenančia princesę), technologijas ir matematiką (apskaičiuojant pilies bei šalia augančių medžių aukštį, maisto atsargų kiekį pilyje žmonių banketui) ir istoriją (susipažįstant su pilies istorija).
Veiklos vyko nuolat lauke (paplūdimyje, miesto parkuose, miesto centre, pilies prieigose) išskyrus pirmąją ir paskutiniąją dienas, todėl visi galėjome mėgautis geru, saulėtu oru patiriant pasikeitusios erdvės poveikį ugdantis ir išbandant įvairias erdves.
Mokymų dalyviai dalinosi savo mokyklų patirtimi apie ugdymą ne tik klasėje, bet ir apie galimybes jį paįvairinti ir organizuoti kitose erdvėse, ne tik lauko, aptarė, kokios grėsmės ir kliūtys gali kilti organizuojant veiklą ne mokyklos teritorijose, diskutavo, kaip būtų galima suburti mokyklos bendruomenę netradicinių veiklų organizavimui įstaigoje ir už jos ribų. Dirbant grupelėse diskutavome, kaip galėtume išnaudoti savo šalių ir miestų, kuriuose įsikūrusios ugdymo įstaigos, miesto erdves tvariam patyriminiam ugdymosi procesui, kūrėme konkrečių veiklų planus.
Tikime, jog parsivežtas įgytas žinias bei patirtį pritaikysime ir mūsų „Mažų žingsnelių“ kasdieniniame ugdymo(si) procese, taip stiprinant tvarumo bei lauko pedagogikos idėjų taikymą mūsų bendruomenėje.
Kursų dalyvės I. Sorakienė, V. Stalioraitytė, O. Sakalauskienė

2024-03-14
KAIP TENERIFĖS SAULĖ ĮKVĖPĖ NAUJOMS TVARIOMS IDĖJOMS
Kovo 4-8 dienomis Šakių ikimokyklinio ugdymo mokyklos „Maži žingsneliai“ direktorė Lina Viliūšienė ir direktoriaus pavaduotoja ugdymui Dovilė Kazakauskienė dalyvavo Erasmus+“ 1 programos pagrindinio veiksmo projektų bendrojo ugdymo, profesinio mokymo, suaugusiųjų švietimo bei sporto srityje finansuoto projekto „Tvarumas ikimokykliniame ugdyme“ (projekto Nr. 2023-1-LT01-KA122-SCH-000126944) tarptautiniuose mokymosi kursuose „Environmental Stewardship: How to Reconnect With Nature“ (vert. Aplinkos tvarumas: kaip susijungti su gamta), kurie šiomis dienomis vyko San Cristóbal de La Laguna miesto kalbų mokykloje, Tenerifėje, Ispanijoje. (kursų organizatoriai Europass Teacher Academy).
Kursuose dalyvavo 13 dalyvių iš Lenkijos, Vokietijos, Slovėnijos ir Prancūzijos. Dalyviai visą savaitę mokymų metu ne tik sėmėsi patirties iš kursų vadovės Bene Fontaine, bet ir dalinosi savo mokyklų patirtimi, patarimais kaip kurti žalias, tvarias aplinkas, kaip ugdyti vaikų meilę gamtai ir tvariai aplinkai, kokias žalais iniciatyvas jau kūrė savo mokyklų erdvėse ir kartu su mokiniais.
Kursų metu pateikta daug praktinės medžiagos apie medžių svarbą mokyklų aplinkoje, apie vaikų ugdymą lauke, natūralių pievų kūrimą, apie biofilinio dizaino kūrimo galimybes mokyklų erdvėse ir kitas tvarias gamtai idėjas bei metodus. Be galo smagu buvo matyti vaikiškų knygų panaudojimą net ir dirbant su suaugusiais J.
Ypatingą įspūdį dalyvėms paliko praktinė diena asmeniniame dėstytojos kurtame permakultūriniame ūkyje, kuriame mokymosi erdvės perkeltos po saulėtu dangumi, patiriant aplinkos poveikį ugdantis ir išbandant gamtos teikiamas erdves. Kursų diena praleista atviroje mokymosi erdvėje leido pasimėgauti Tenerifės saulės spinduliais praktiškai išbandyti alijošiaus naudą bei suprasti žalių augalų atspalvių įvairovę.
Taip pat buvo aplankytos miestelio mokyklos erdvės, lauko darželis, miesto parkai, kurie puikiai išnaudojami kaip atviros ugdymosi aplinkos.
Kursų metų kartu su kitais dalyviais buvo išdiskutuotos idėjos, kaip mokyklos gyvenime galime spręsti vis labiau atsirandantį ekologinį nerimą: įtraukiant ekologinį ugdymą į programas, organizuojant ekologines projektines veiklas, skatinant tvarų įstaigos veiklos organizavimą, gerinant mokyklos aplinkas, skatinant darbuotojų ir vaikų ekologinį sąmoningumą, kviečiant į pagalbą aplinkosaugines vietos organizacijas, tyrinėjant gamtą ir skatinant sodininkystę, rūšiuojant atliekas, mažinant vartotojiškumą. Šie veiksmai, tai tik keli būdai kaip būtų kaip būtų galima mažinti ekologinį nerimą.
Mokyklos personalas ir vadovai turėtų būti pavyzdys mažiesiems ugdytiniams, įgyvendindami aplinkai draugiškus sprendimus ir elgesį. Tikime, kad įgyta patirtis stiprins tvarumo požiūrį ir kartu su bendruomene prisidės prie tvaresnės „Mažų žingsnelių“ kasdienybės.
2024 metų birželio mėnesį dar trys mokyklos mokytojos pagal Erasmus+ projekto „Tvarumas ikimokykliniame ugdyme“ veiklas tobulins kompetencijas tvarumo tema 5 dienų kursuose Malagoje, Ispanijoje.
Projekto veiklos finansuojamos iš Europos Sąjungos pagal Erasmus+ programą.
2024-05-30
——
Erasmus+ projektai įgyvendinti Šakių lopšelyje-darželyje „Berželis“ iki įstaigos reorganizacijos
ERASMUS+ KA1 projektas „STEAM IKIMOKYKLINIAME UGDYME“ 2019-2020
ERASMUS+ projektas „STEAM ikimokykliniame ugdyme“
2020-08-26
https://www.mazizingsneliai.lt/dalijames-patirtimi/
2019-10-25
2019 m. spalio 15-22 dienomis Šakių lopšelio-darželio „Berželis“ pedagogų komanda – projekto koordinatorė, direktorės pavaduotoja ugdymui Dovilė Kazakauskienė, direktorė Lina Viliūšienė, ir ikimokyklinio ugdymo pedagogė Vaineta Čėplienė vyko projektinio darbo stebėjimo mokykloje vizito į Portugaliją, Madeiros regioną. Daželis nuo 2019 metų liepos dienos vykdo Erasmus+KA1 tarptautinį projektą „STEAM ikimokykliniame ugdyme“. Tai darbo stebėjimo vizitas (angl. jogshadowing), modeliuojantis įvairiapusiškesnį STEAM ugdymo idėjų supratimą, stebint praktines veiklas bei darbo organizavimą kitose šalyse.
Pedagogės šiltai ir draugiškai buvo sutiktos EB1/PE da Lambada Ponta do Sol unikaliame mokykloje-darželyje, įsikūrusiame senoviniame, buvusio vienuolyno pastate. Čia mokytoja Rosa Luísa Nóbrega da Silva Gaspar pristatė savo mokyklą: jos istoriją, ugdymo ypatumus ir prioritetus. Ši mokykla ypatingą dėmesį skiria ekologijai, turi savo parengtą gamtosauginio ugdymo vadovėlį, programą, pagrįstą integraliais ugdymo metodais. Pedagogės turėjo galimybę stebėti ugdomąsias veiklas, kurių didžioji dalis organizuojama dalykų integracijos principu, nes mokykloje, kaip ir visame regione, daug dėmesio skiriama inovatyviam ugdymui. Vizito metu buvo stebimos vaikų veiklos, bendrauta su mokytojais. Užsiėmimų metu vaikai kartu su pedagoge Rosa atliko užduotis su robotukais ir kitais interaktyviais prietaisais ir žaislais. Vaikai programavo robotukų kelią, piešė labirintus, naudojo spalvų kodus. Jie gana noriai juos naudojo, nebijojo suklysti ir teisingai atlikti užduotis. Per mokyklos vaikų muzikinį pasirodymą, kuriame buvo parodyta muzikos, judesio, improvizacijos visuma, vaikai emocingai perdavė mums savo šaliai būdingą ritmiką ir nuotaiką.
Anglų kalbos užsiėmimo metu, buvo vykdomos veiklos su interaktyvia lenta. Žaidimų metu vaikai naudojo mini robotukus „ozobotus“. Buvo sukuriamos užduotys, kurias vaikai atlikdavo su „ozobotais“. Vaikų aktyvumas, laisvumas, nebijojimas suklysti buvo matomas viso užsiėmimo metu. Vaikai su robotukais dirba labai dažnai, todėl šie vaikų įgūdžiai gerai susiformavę. Pedagogai perimtą Portugalijos vaikų programavimo pradžiamokslio su „ozobotais“ patirtį perduos mūsų mokyklos pedagogams, kurie supažindins su šia programa vaikus ir kartu jie kurs trajektorijas, labirintus robotukų kelionėms.
Portugalijoje į pirmą klasę vaikai eina nuo 5-6-erių metų. Tai gana anksti, nes vaikai ten praleidžia visą dieną, nemiega pietų miego ir nevisiems lengva taip ilgai susikoncentruoti į tam tikrą veiklą. Kai kurie darželinukai ir pradinukai mokykloje būna iki pusė septintos vakaro. Mokykloje dirba dailės, kūno kultūros, anglų kalbos mokytojai, kurių pamokos su vaikais trunka iki valandos.
Baigiantis vizitui spalio 21 dieną teko garbė dalyvauti priėmime pas Madeiros regiono Švietimo reikalų sekretorių Jorge Carvalho, kuris yra lankęsis Lietuvoje ir mūsų šalis jam palikusi puikų įspūdį. Vizito metu aptartos tolimesnės bendradarbiavimo galimybės, sekretorius pristatė švietimo sistemą Madeiroje, švietimo ypatumus gyvenant saloje, bendradarbiavimo su tėvais patirtis, pedagogų kvalifikacijos tobulinimą. Kaip teigė Jorge Carcalho „Švietime mes problemų neturime, jos labai menkos, ir jei iškyla sunkumų, juos sprendžiame bendradarbiaujant su tėvais“. Nuo rugsėjo mėnesio Portugalijoje penktose klasėse knygas pakeitė plančetės, tad šiuo metu džiaugiasi padidėjusia penktokų motyvacija mokytis.
Pedagogės vizito metu turėjo galimybę praturtinti ne tik edukacinį akiratį, bet ir pasigrožėti nepakartojama Madeiros gamta, dalyvauti vietos folklorinio ansamblio koncerte, pažinti vieną iš tolimesnių ES šalies žmones. Labiausiai žavėjo Madeiros salos gamta, kalnuotos vietovės, šiltas klimatas. Madeira – vulkaninės kilmės sala, todėl ir jos kraštovaizdis išskirtinis. Kelionės metu pedagogės aplankė ir sostinę Funšalį, taip pat keliavo į šiaurinę salos dalį, kur matė ir geltono smėlio paplūdimius
Visos projekto veiklos finansuojamos Erasmus+ projekto lėšomis. Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.”
Apie Šakių lopšelio –darželio „Berželis“ pedagogių vizitą Madeiros salos elektroninėje spaudoje:
Nuotraukos https://www.mazizingsneliai.lt/naujienos/erasmus-darbo-stebejimo-vizitas-portugalijoje/
Viešinimas kitose svetainėse:
2019-08-25
Straipsnis apie kursus Graikijoje:
Rugpjūčio 12-16 dienomis trys Šakių lopšelio-darželio „Berželis“ pedagogės – D.Kazakauskienė, R.Žemaitienė ir O.Sakalauskienė dalyvavo kvalifikacijos tobulinimo kursuose „EESTE[A]M – Early Education STE[A]M“ Atėnuose, Graikijoje. Tai viena iš tarptautinio ERASMUS+ KA1 „STEAM IKIMOKYKLINIAME AMŽIUJE“ projekto veiklų. Tarptautinis įstaigos projektas skirtas suteikti ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo pedagogams žinių ir praktinių idėjų, kaip į ugdomąsias veiklas įtraukti STEAM metodiką (S-gamtamokslinis ugdymas, T-technologinis ugdymas, E-inžinerinis ugdymas, A-menų ugdymas, M-matematinis ugdymas).
Pedagogės grįžusios po kursų, neslepia džiaugsmo už galimybę dalyvauti kursuose, kuriuose visos patobulėjo tiek dalykine prasme, tiek asmenine.
Visas kursų dėmesys buvo telkiamas į STEAM veiklų praktiką ankstyvajame amžiuje. Kursų metu pedagogės buvo supažindintos su įvairiomis kompiuterinėmis programėlėmis, svetainių kūrimu, technologiniais ir mokomaisiais žaidimais. Kartu su kursų lektoriumi Dr. Petros Georgiakakis eksperimentavo ir plėtojo naujas mokymosi praktikas ir metodus pritaikytus STEAM ugdymui. Praktiškai išbandė robotuką – Cubetto, kuris moko kompiuterinio programavimo pagrindų per nuotykius ir žaidimus. Taip pat su kamuoliuku robotu – Sphero, kurį galima valdyti išmaniuoju telefonu ir planšetiniu kompiuteriu. „Šios kelionės metu įgyta patirtis yra neįkainojama. Visi mano lūkesčiai įgyvendinti su kaupu. Pirmiausia tikrai patobulinau savo anglų kalbą, suprantu daugiau ir drįstu kalbėti. Antra, daug sužinojau apie STEAM ugdymą, ypač apie technologijų naudojimą ugdant vaikus. Sunku net patikėti, kiek priemonių ir programėlių jau yra sukurta, bet apie jas mes nežinome, arba mums Lietuvoje jos dar nėra prieinamos. Ypač patiko OSMO programėlė sukurta veikti su Iphone plančetėmis ar telefonais. Veikiant su šia programa jautiesi lyg žengęs žingsnį į priekį technologijų pasaulyje.“ – teigė R.Žemaitienė.
Nors kursų metu Atėnuose tvyrojo didžiulis karštis, tai nesutrukdė pedagogėms ir susipažinti su Atėnuose lankomais objektais bei gražiomis jūros pakrantėmis. „Galiu tvirtai teigti, kad įgijau labai daug patirties. Ši šalis toli nuo Lietuvos, yra galimybė pamatyti ir pajusti visiškai skirtingą kultūrą. Išbandžiau tradicinius patiekalus. Buvo smagu matyti nuolat besišypsančius veidus, teigiamas emocijas, labai malonius žmones. Yra nuostabu pamatyti pačias gražiausias vietas, salas ir pamatyti šią šalį iš arti. Be abejonės, pažinti Graikijos istoriją , pamatyti įspūdingąjį Akropolį, kitus senovinius graikų statinius iš arti yra nuostabu. Išgyventi tikrą Graikijos vasarą yra labai didelis iššūkis, nes karštis tikrai nelietuviškas. Belieka džiaugtis kiekviena saulėta diena.“ – džiaugiasi O.Sakalauskienė.
„Džiugu, kad kelionėje buvo įvairių pirmų kartų, tiek naujų, nepartirtų emocijų, įgautų naujų žinių, patirčių“ – teigia projekto koordinatorė direktoriaus pavaduotoja ugdymui D.Kazakauskienė. „Tokie projektai augina mus kaip pedagogus, suteikia pasitikėjimo, įkvėpimo ir noro dirbti.“
Įstaigos pedagogės dabar sparčiai ruošiasi naujiems artėjantiems mokslo metams, išbando naujas pasiūlytas priemones ir ruošiasi pranešimui įstaigos pedagogėms.
Kita Erasmus+ KA1 projekto „STEAM ikimokykliniame amžiuje“ veikla jau numatyta spalyje- darbo stebėjimo vizitas Portugalijoje, Madeiroje.
https://www.mazizingsneliai.lt/naujienos/kvalifikacijos-tobulinimo-kursai-a


































































