Toliau tęsiame reportažus iš tėvelių įsitraukimo į ugdymo procesą.
Ikimokyklinio ugdymo „Lašelių“ grupėje Gustės tėveliai Živilė su Kęstučiu pristatė vaikams edukaciją su moliu. Pirmoje edukacijos dalyje, vaikai minkė, kočiojo, darė augalų įspaudus, tepė specialiais dažais, padėjome įspausti vardo raides. Antroji, praktinė dalis. Čia buvo vaikams kažkas VAU! Terapinis žaidimas nuo kurio neina atsitraukti! Kiekvienas kūrė skirtingus objektus (puodelius, žvakides ir kt.) ir formas, kiti vaikai stebėjo draugų tekstūrinius pokyčius. Gustės tėveliai pasirūpino visomis reikalingomis priemonėmis, o svarbiausia molis buvo toks minkštas, panašus į tešlą, natūralus ir bekvapis.Vaikų darbai bus išdžiovinami, išdeginami krosnyje ir bus grąžinami gamintojams.Deginimo procesas užtrunka. Teks visiems palaukti. Mokytojos su mama Živile pastebėjo, kaip skirtingai, emocingai vaikai reaguoja palietus molio gabalėlį. Šis užsiėmimas padėjo vaikams susikaupti ir nurimti. O svarbiausia visiems buvo pats PROCESAS, o ne REZULTATAS.
Ankstyvojo amžiaus „Tigriukų“ grupės Adomo tėveliai Lilija ir Lukas vaikus supažindino su triušiukų gyvenimu. Tėveliai vaikams surengė mini edukaciją apie triušius: supažindino kuo maitinasi triušiukai, kaip geria, miega. Vaikai turėjo galimybę juos pamaitinti ir paglostyti. Triušiais atėjo pasidžiaugti ir kitos mokyklėlės grupės.
Ikimokyklinio ugdymo „Katinėlių“ grupės Dovydo mama Rasa grupės vaikams skaitė pasaką ir supažindino su jų augintine – smiltapėle. Vaikai mokėsi paimti pelytę į rankas, džiaugėsi jos aktyvumu ir su susidomėjimu klausėsi mamos Rasos skaitoma pasaka.
Ačiū visiems tėveliams ir kviečiame visus drąsiau išmėginti mokytojo profesiją.